Is this as hard as it gets?

Kom just hem från fotbolls mötet. Cyklade dit och det är ennu lite is/snö kvar på vår väg så höll på och ramla ett antal gånger. Skit kallt var det att cykla hem halv 9, men hej jag överlevde ju så.

Blev just väldigt besviken, för tydligen tycker de som bestämmer vilka program som kommer på tv att Masterchef är viktigare än NCIS ?! Ugh. Annars så har det inte hänt något speciellt idag.
Igår ösregnade det hela dagen. Efter skolan gick jag hem med Julia tur nog fick jag låna paraply av henne. Smart som jag hade förstås inte med eget. Sen frös jag hela kvällen så jag trodde att jag hade blivit sjuk. Blev alltså inga träningar. Men har 2 matcher den här veckan så de blir nog hyvä.
Snart är det sommmmar, inte mycket snö kvar mera.
-Alice
Ps: Idag är det exakt en månad tills jag fyller 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0