Städa


från weheartit.com

Idag har jag städat mitt rum hos pappas, tagit bort högsängen som ingen aldrig använt, kastat bort en massa kläder och annat nödvändigt. Det är inte riktigt klart ännu men resten fixar jag imorgon. Så jo det sir typ dubelt större ut nu också.


Om ca en timme ska jag på match till Esbo, Nicee nice. Ännu mer nice är ju tiden förstås. Men efter matchen far jag till mammas och sova och imorgon kommer jag tilbaka till pappa. Ska ännu vara här till onsdag/torsdag nästa vecka.


Pratade med mamma idag också, man blir inte alls avundsjuk när det är ca 15 grader varmt där hon är och ingen snö. Men ett plus var att hon kanske har ett sommarjobb till mej, wihoo.

-Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0