To me, the little things matter

På måndag var jag med Jessica och Sofia i stan, vi var till Darins och beställde kebab och tog den med till sportplanen. Ganska skojigt var det nog när vi försökte gömma det för alla som gick förbi. Sen gick jag och Jessica bara omkring i stan roligt var det, måste vi göra om! Och på kvällen var det träningar som gällde.
Igår var jag med Lonny, först var vi till ABC och sen och se på pojkarnas match som de vann ganska överlägset med 7-0.
Idag har jag bara varit i skolan. När jag kom hem skrev jag in en massa saker i min nya skolkalender och sen har jag lagat läxorna och en finska grej (-.-), vi ska berätta om en nyhet för hela klassen på finska. Fast måste ennu ha mamma att läsa igenom den eftersom ca 70% av det är antagligen fel.
Nu ska jag redigera bilderna från matchen och sen läggar jag upp dem hit!
September på Popkalaset 2011

Kommentarer
Postat av: jessica

Absolut ! <3

2011-08-25 @ 07:09:51
URL: http://jessicaemilialin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0