Feelings change, memories don't

Hej
Var hemma från skolan idag, har så ont i foten och armarna/axlarna av att har använt kryckorna. Hoppas det är bättre imorgon. Just nu kan jag iallafall inte använda dem utan att det gör helt förjävligt ont. Missar också en massa träningar pga foten, missade/missar måndagens, dagens, morgondagens skolfotbolls träningar (som jag heller inte alls kan vara med i) och fredagens träningar, och söndagens match, skiiiiit. Nåja men de kommer fler matcher och träningar.
Nå men igår var jag i skolan, gick helt bra. Föll i trappan upp till Esas klassrum, och halckade i A korridoren, smiidigt. Sofia fick mig också övertalad att joina skolkören, så där kommer jag vara varje tisdag från 3-4, kommer bli roligt!
Har annars redigerat en massa bilder medan jag har varit hemma, kommer iaf upp bilder från när jag, Jessica och Sofia var ut och cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0