Bildboom från Åland

På fredag morgon ca 6 tiden startade vi mot Åbo Hamn. Därifrån åkte vi med Viking Line till Mariehamn.



I Mariehamn gick jag omkring med Jessica och Sara. Jag köpte lite julklappar och sedan gick vi på Café.

Påkvällen åkte vi till stugorna i Eckerö. Där chillade vi bara och åt så där passligt nyttigt in för matcherna.

På lördagen spelade vi 4 matcher och på söndagen två. Fast sista matchen kunde jag inte spela eftersom jag steg snett matchen före.

Sofia berättar lite spel strategi, haha

Vårt omklädnings rum såg ut som vi sku ha bott där i någon vecka

På kvällarna såg vi på tv och underhöll oss med att fota oss i spegeln

Båtresan tillbaka hem













Och ett av det bästa med hela resan, stående bordet!:


Annars så har jag haft ett av de bästa veckoluten. Kommer ha minnen förlivet därifrån och bara längtar tills nästa cup.

Kommentarer
Postat av: Zaida

hej , skulle jag få stjäla lite bilder från dig till min blogg, skriver nog att det är dina bilder =). ?

2011-12-06 @ 07:54:24
URL: http://nemuonemu.blogspot.com
Postat av: Alice

Joo klart det, fast jag har höger klicksskydd men jag kan ta bort det ett tag så får du kopiera dom :D

2011-12-06 @ 10:20:01
Postat av: Zaida

dankeee :DDDD

2011-12-06 @ 20:41:26
URL: http://nemuonemu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0