1 - En bild på mej + 10 fakta



Bild från hösten, orkade inte ta ny bild.


1. Mitt första namn är Fanny

2. Jag fyller 15 om exakt 83 dagar eller 2 månader och 22 dagar

3. Jag vill bli fotograf, när jag fyller 18 ska jag gå på folkhögskolans fotolinje, om jag fortfarande bor i Karis då ennu

4. Jag har sökt sommar jobb till 4 ställen, och om jag inte får ett ända av dem blir jag depressed för jag behöver pengar

5. Jag blir skit enkelt arg/lessen men då är jag oftast och lägger på musik på fullt för det hjälper ganska bra, om jag blir irriterad på nån i skolan tar jag mina hörlurar och lägger på full volym och ignorerar alla

6. Jag är avunsjuk på alla som far på resa tex Julia som på veckoslutet far två veckor till Sri Lanka, men du ska ha det roligt och jag kommer sakna dej sötnöten!

7. Det ämnet som jag har minst svårt i i skolan är engelska och svårast är finska

8. Jag vet inte vart jag ska fara efter högstadiet blir väll antagligen axxell

9. Att hitta på 10 punkter är svårt så därför blir det bara 9

-Alice



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer att sakna dej jätte, jättemycket min sockertopp! <3 Du är finast!

2011-02-11 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0