4 - Mina drömmar om framtiden

Ja, jag vet inte riktigt men just nu skulle jag vila bli fotograf eller frisör. Men efter högstadiet far jag då antagligen till Axxell här i karis och går frissalinjen men har börjat fundera på att gå dubbelt att jag också går gymnasiet tillika. Efter det vill jag gå en fotolinje efter det gå någon fotoskola i sverige, som är skit svåra att slippa in på har jag hört. Tror också att jag vill fara som au pair nånstanns typ efter jag gått axxell/gymnasiet,

 Men iallafall vill jag flytta från finland känns det som. Sverige sku vara helt trevligt att bo i, eller Tyskland fast jag inte gillar tyska speciellt mycket.  Men de är nog väll mina drömamr ungefär, knappast kommer jag flytta från Finland men man kan ju drömma.


Kommer skriva dag 5 och 6 idag också, har inte alls haft tid att vara på dator senaste dagarna.


En gammal bild på en liten blondi.

-Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0