6 - Min bästa vän

Den platsen tillhör Fanny och Lonny, bättre vänner kan man inte ha enligt mej!

Fanny har jag känt ända sen vi var pikusmå, hon är osaken till att jag heter Alice och inte Fanny vilket är bra eftersom det skulle ha varit jobbigt att vara två Fannysar på samma klass. På ettan var vi med varandra nästan varje dag. På tvåan var vi inte alls lika mycket med varandra, tre och fyran kommer jag faktiskt inte ihåg. Men på femman blev vi vänner igen och har hållit ihop sen dess, och idag är hon en av de bästa, hon lyssnar, finns alltid där för en, man kan lita på, har tröga skämt som man skrattar åt för att.. de är så tröga, men det är just för det hon är bäst. Vi har hållit ihop i snart 4 år och kommer nog hålla ihop mååånga år framåt.


Hon är nog speciell but thats why i love her ♥

Lonny, henne var jag också polare med när vi va pikusmå. Men eftersom att hon gick i svartå och jag gick i sannäs så gillade vi inte varandra så mycket när vi gick i lågstadiet, för det har alltid vari någon grej att sannäsbor ska hata svartåbor och tvättom, korkat? i know. Nåja men sen började vi sjuan och vi hamnade på samma klass vilket jag är super glad över, annars sku jag nog inte ha blivit lika bra vän med henne som jag är idag. Vi blev väll igentligen vänner på vinter 09-10 så vi har hängt ihop i ett år ungefär, lite mer. Hon lyssnar på en, man kan lita på henne och hon berättar inte något vidar till någon, det är några orsakerna varfö jag älskar denna tjej!


Vi gillar att sparka på varandra ♥

Vi tre hänger ihop i vått och tort, åt minståne två gånger i veckan är vi hemma hos någon och bara snackar skit, sjunger singstar eller bara chillar.


Också Julia och Naomi är nog väldigt står väldigt nära.


Vi har alltid skoj tillsammans! Mina supertjejer♥

-Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0