Baby, you're a firework

Orkade inte bloggar igår, var alltför trött. På fredagen var Fanny, Lonny, Naomi, Ben, Pikku och Andre till mej. Först var vi ner till ABC och äta och sen köpte vi massa godis och gick hem till mitt. Där såg vi på the ring. Eller jag så kanske typ halva, scary shit de där. Hahah jag är lite lätt skrämd. Nåja efter det for Pikku hem sen sjöng vi singstar, skratta och hadd skitkul. Åt 11 tiden cyklade (!!) Ben och Andre hem. Och flickorna blev övernatt. Vi  somnade typ 1 och vaknade 20 före 9.

Så rikigt skojj hadd vi, nästa vecka igen kanske! Men då hos Fannys.

Igår när jag kom hem till mamma somnade jag från 14-17 så jag sovde i 3 timmar. Sen på kvällen såg jag mamma och sandra på Despicable Me.

Och idag har jag inte gjort så mycket, kört ved och städat och förtjänat 20 euro. Nu ska jag snart fara med mamma till stan och handla, sen till ingå och hälsa på mammas en kompis som har en beibi så är 4 månader!

Har tyvärr inga bilder från fredan.


0ld

-Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0