I will try

Moimoi

Igår var jag super trött så orkade inte alls starta min dator. Var i skolan och på moddan hade jag demosntration om hur man flätar hår gick helt bra fick en 8 i det. När jag kom hem hade jag helt hemsk växtvärk i benen så hamnade lägga mej och sen vilade jag i nästan två timmar.


Gårdagens outfit.


Idag var också en helt normal skoldag med evlevhandledning, fysik, finska, hussax2 och jumppa. På hussan lagade vi någo fisk spätt med korn flingor typ, tror de var första gången vi ahr lagat något äckligt på hussan. var faktiskt inge gott. Och på jumppan hade vi vollyboll, sjukt roligt. Jag, fanny och Lonny på samma lag blir nog fint. Haha nä men det gick inte så bra. Men vi hade roligt iallafall. 

Men nu ska jag si på Ncis, och imorgon blir jag antagligen i stan med Lonny!


Jöö, eller inte.

-Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0