Jajajaja

Välkommen till aktivaste bloggen på blogg.se . Eller sen inte. Men min blogg inspiration är på 0 just nu. Jag orkar så långt att jag loggar in och sen tänker ähh orkar inte o så loggar jag ut. Nåja men nu ska jag försöka skärpa mej, åt minståne 1 inlägg per dag!

Idag var det helt chill dag. Musik sista timmarna är nog pricken över i:et på onsdagarna. Annars var timmarna idag; Livsåskådning, Modda, Fysik, Matta och Finska. På fysik timnmen fick jag ut mitt förra kemiprov som jag skrev om igår. Fick ett fin 7-, vilket jag är stolt över eftersom kemi inte är min precis starka sida. Idag började vi med Fysik vilket jag inte har så mycket imot helt okej är det ämnet.

På fredag har jag också tyska prov, och glömsk som jag är glömde jag såklart böckerna i skolan. Men de bara att läsa mycket imorgon istället. På fredagen hade jag tänkt fara på bio med några stycken men jag och Fannypanny fejdar och tar chillkväll @ my dadz place. 



3 glada systrar i Estland.

-Alice
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0