Lista


1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
2 – En person som betyder väldigt mycket för mig
3 – Mina syskon
4 – Mina drömmar om framtiden
5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
6 – Min bästa vän
7 – En hemlig talang jag har
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
9 – En bild på mej och en vän som väcker minnen
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
11 – Vad man kan hitta i min webcams bildmapp
12 – En bild på ett ställe jag vart på
13 – En bild på mig själv för ett år sen
14 – En underlig dröm
15 – Innehållet i min väska
16 – Vad jag åt idag
17 – En bild på det jag köpte senast
18 – Min favorit film
19 – Ett lyckligt minne
20 – Mina husdjur

Ska fösöka med en sån här nu, vet inte hur länge jag orkar med den.


-Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0