Kallt

Har varit en helt chill dag i skolan idag. Började 8 och idag kom till och med taxin efter mej. På lk skrev jag provet som resten hade skrivit förra gången. Fick 8 i det. Efter det hade vi elevhandledning, där vi fyllde i papper om matematisk begåvning och typ konst begåving eller något sånt. Fick bättre i de där konst som hadd me fotografering och sånt att göra.

Nåja sen hade vi Fysik och Mattan annors på tisdagen hade jag kvartsamtal med min klass föreståndare och fick veta att jag måste skärpa mej på fysik och matta timmarna annars sjunker betygen. Sen finska och efter det musikx2. På musik fick vi inte sjunga och spela för att det skrevs studentskrivningar i rummet över oss. Här hemma har jag varit ute och fotat lite, men kameran kan inte få bli för kall så man kan bara fota ca 10 minuter.



Varmt och skönt sommar väder





Just nu sitter jag och ser på American Idol, ingen hittills som sjungit speciellt bra .

-Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0