Here I am once again

Har inte orkat blogga nu igen på ett tag. Förra löradgen var nice, vi såg på film, beställde pizza och sjöng singstar. På måndag var det tillbaka till skolan, och där har jag också varit enda fram till fredagen, så inget speciellt hände. Igår gick jag och Fanny till Abc och där fick vi senare sällskap av Julia, Melina och Naomi. Mycket skratt blev det. Och åt halv 10 tiden gick vi tillbaka in till stan och jag och Fanny gick en stund in till Julias medan vi väntade på att Emil skulle komma efter oss och köra oss hem.
Så där är veckans höjdpunkter.
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Har städat, dansat Zumba, varit ut och gå och nu ska jag just gå och hjälpa mamma laga Tortillas.
Ska nu också försöka blogga liiite mer aktivt. Men vi får se hur det går, höh.
Är på Leonas dator så det får bli en arkivbild.
-Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0