Juhhuu

Matchen på trosdag blev 1-1, mycket nöjd över det. De var så härligt att spela igen. Vet verkligen inte varför jag sluta över huvudtaget. Igår var det träningar igen, gick bättre än på måndagen, men bolltekinken är ennu upp åt nånstanns, inte heller skotten far så bra. Men de kommer väll nog snart.

Nu ska jag snart in till stan ska köpa hårfärg och annat smått. Senare kommer kanske Lonny och Fanny hit, då förfan ska vi ut och fota! Har inte varit ut och fotat något på snart 2 veckor. På kvällen far mamma bort så är väll ensam hemma då, skönt.



-Alice

Kommentarer
Postat av: sokerungi

ajabaja den där bilden ha jag fota. om du ska stjäla bilder av mig så stjäl helst någon som e bra. P.S. din dator e hemsk

2011-03-29 @ 09:47:14
URL: http://sokerungi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0