From this day on now and forever more

Har kommit fram till att jag är i some deep shit just nu eftersom jag alltid ska måsta lämna allt till sista minuten. Har en hel inlämningsuppgift att laga på ca 17 frågor, en jobbansökan att skriva till finskan, vanliga läxor och matta prov att öva på, joo och sen ska ju allt vara inlämnat på måndagen. Har iallafall nu börjat med inlämningspuppgiften. Har också idag varit på fotbollsmöte, vi pratade om Ålands cuppen som är om 2 veckor, kommer bli så sjukt roligt. Chilla på båten, spela fotboll och vara med bästa laget i 3 dagar.
Nu ska jag forstätta med allt. Imorgon ska jag till Hagalund och äta kaka like theres no tomorrow. Ska också träffa Marika och sötaste Caspar där. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0