Having more fun than me

Idag har jag varit till Axxell med restena av niorna. Vi gick omkring och fick veta mera om alla linjer. Fast har fortfarande ingen aning om vad jag ska gå... Sen hade jag också matta prov och så fick jag veta att jag ska ha en finska uppsats skriven tills imoron och en till Fredagen. Feels gr8, fast naa. Imoron blir jag på stan med Naomi (?) och på kvällen ska vi fara på bio, Breaking Dawn. Tydligen har den filmen fått ganska mycket dålig kritik men hoppas ju på det bästa! Nu ska jag börja fundera på vad min andra uppsats ska handla om.
Helt klart känslan på matta timmarna.                                                     WeHeartIt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0