Your actions speak louder than words

Hejhej
Har arit lite dött här på bloggen (igen) under veckoslutet. Men på lördagen firades lillajul. På söndagen skrev jag finska uppsats, gick och äta lite julmat igen och på kvällen åkte vi iväg till Lojo för att se på en dansföreställning. Den var helt okej, inte riktigt min sorts danssmak fast Streetdancen var bra. På kvällen tittade hela familjen på Pirates of the Caribbean 3an.
Idag har jag varit till skolan och fått ut två prov som man ju direkt inte var nöjd med. Ska om ca 1 timme iväg på träningar. Hoppas verkligen det inte regnar ute, det blåser redan massor. Nåja imorgon ska jag iväg med väneleverna till Hangö högstadium (tror jag?). Skönt att missa en skoldag, fast jag redan missat allt för många medan jag var sjuk. Har också hittat en skola som skulle passa mig för efter högstadiet. En media linje i Borgå! Men får se.
Favortit låtar at the moment:

One direction - Gotta be you

One direction - What makes you beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0