Fotografering

Hejhej

Idag har jag varit hela dagen i skolan, första gången på en vecka. Var helt skönt nog. Fast det var en ganska stressig dag, med bra början och mindre bra slut. Idag var det skolfotografering. Vi hade först enskilda/klassfoto 10 tiden. Kl 1 hade vi biologi-prov, direkt efter det var det kompisfoto. I år tog jag två, med Julia, Naomi och Lonny och sen med Sofia, Denise, Kika, Julia, Naomi, Lonny, Pinja, Krista, Andre och Mathias. Efter det vänelevs foto och sen till sist hela skolans foto. Så det blev en hel del fotas idag. Och sista timmen hade jag moddaföredrag, det var där som allt sket sig. Tyckte det gick helt bra, men när vi fick vitsord fick jag 7½ - 8- ?? -And i thought to myself WTF?- Hade för dålig struktur i det hela, joo morjens tänkt man.

I morgon är det prov för fjärde dagen rad.. Men sen är det slut, nästa vecka är det 3 dagar skolan och sen PRAO 2 hela veckor, älskaaa!  Har ennu inte fått ut ett enda prov men tror det har gått helt okej iaf samhällsläran, engelskan och biologin gick sådär.

Imorgon blir det skola hela dagen igen hoppas jag, fast jag ännu nog har ont (börjar bli ganska så j*vla trött på de nu ska jag ta och säja!), och på kvällen ska jag bara njuta av att inte behöva läsa på prov.

Fredagen, skola igen förstås och sen blir jag med Jessica i stan,gillar ♥

Och på lördagen ska jag sälja biljetter på herrmatchen med Sofia och på kvällen är det nån fest på Hagalund som jag ska på.

Nångång under veckoslutet ska jag också hinna sälja chokobollar och kex. Om nån vill köpa annars så är det bara att höra av sig, de kostar 7€/st.

Okej långt inlägg men har inte skrivit ordentligt på en vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0