Round and round and round

Dålig uppdatering på siston, orkar inte direkt. Får tiden att gå åt till annat. Har läst en 200 sidors bok på en dag, sett 25 avsnitt NCIS på 3 dagar och sovit. Har höstlov njuter inte direkt av det eftersom jag fortfarande är sjuk. Skulle kunna skriva alla svordomar jag kan hit bara så ni sku förstå hur trött jag är på de, men nä gillar inte att göra det.  Men kanske ni förstår att efter att man varit sjuk 2-3 veckor med magont och inte får någon förklaring från sjukhuset på vad det är så kanske man blir lite trött på det. . .

Idag har jag tittat NSIC (shocking...), bakat kladdkaka som förövrigt blev skitgod och så var Sofia hit en sväng med prao-papper, sen tittade vi på en massa gamla bilder och visst fick man ett och annat skratt. Gå in på hennes blogg så får ni se ssuperbass.blogg.se .
Jessica och Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0