Gotta love Friday

Har haft det ganska så tråkit ikväll så jag satt och läste igenom en massa gamla msn konversationer, ganska underhållande det också. Bland annat mina konversationer med Sofia från typ 2009, vi var nog bara ltie för coola ;). Snart kommer mamma hem så ska gå och packa in hennes present, hon fyller nämligen år idag!
Imorgon är det skolan från 9-15, första två timmarna gymnastik som jag inte kan vara med på. Måste ennu vila upp min fot om jag kanske ska spela på söndag. Efter skolan blir jag med Jessica i stan, vi ska fara och äta och si på herrmatch, kommer bli skitnice!
Hon är ju nog ganska så söter ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Haahaha! Du e ju nog du joo <3

2011-09-09 @ 07:09:23
URL: http://jessicaemilialin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0