Lista

Vad har du på dig idag: Ett par farkkuleggings och en rosa randig tröja.
Vad använder du just nu för skor: Just nu har jag bara ett par svarta sockor på
Favoritfärg på kläder: Svart eller typ röd/rosa/beige.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Vet faktiskt inte.
Du gick på bio med: Kusinerna
Du gick på stan med: Jessica
Skällde på dig: Vet inte det heller

Senaste
Låt du hörde:
Haha hör de faktiskt på Rebecca Black - My moment här just (Tack vare Lonny ;) )
Film du såg: Friends with benefits
Mat du åt: Makaroner och knackkorv, men ska snart äta kräftor och annat gott!
Kram: Jessica
Känslan: Trött men glad
Glädje: Igår var jag glad, eller nog är jag glad idag med
Dröm: Förra natten
Boken du läst: "13 liv" tror jag den hette.
Personen du träffade: Mami
Personen du pratade i telefon med: Moster
Personen du fick sms av: Jessica
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit
Gången du var utomhus: När jag gin in från bilen
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Way to long ago
Saken du köpte:
En cola från Lidl

Om dig

Namn: Alice
Ålder: 15
Smeknamn: Allis
Syskon: 4 stycken, 2 systrar ch 2 bröder
Sysselsättning: Vänner och fotboll
Linje/klass: 9A
Hårfärg: Guldbrunt 
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38-39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0