Screw school, I'm going to Hogwarts !

Hejhej

Blir inga att fara och se på träningar idag, sku inte slippa hem därifrån. Har just laga läxorna, och ätit en sjukt god äppelkaka med mamma och Tutis (min gammelmommo). Skolan idag var helt nice, bestämde bland annat att vår klass ska fara till Borgbacken sista dagen av 9:an, kommer blir skitkiwa.
I morgon skalla jag blir med Lonny i stan, ska fara till abc och se på pojkanas träningar tror jag.
På onsdag är det Grantorpsdagen för sjuorna, men jag tror inte jag kan fara pga min fot. Får väll vara på sportplanen och se på när de andra sportar.
På tordag blir jag kanske med Naomi, som annars också fick mopokorte idag. Grattis bästa du ♥
På fredagen snacka jag med Jessica att vi kanske sku göra något.
Och sen är det veckoslut igen, ganska kiwa med program nästan hela veckan. Och på lördagen sku kanske moster ha kräftskiva, viket skuller vara jätte skoj eftersom jag inte varit på en på ca 10 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0