They say when you hate something, you should slam the door in its face

Hejhej
Händer typ ingenting nu just så det blir en aning dålig bloggning. Orkar inte heller fota just nu för det är så mörkt och regnigt ute så bilderna blir bara mörka.
Men i morgon ska jag iaf till frissan och klippa/färga håret. Känns ganska väl behövt, mitt hår är ganska så slitet. Annors så började jag 8 idag, steg upp 7. Trodde typ taxin skulle komma mellan halv och 20 före 8 men nee den stog på gården redan kvart över 7. Så idag har jag gått till skolan med bara en sidan av håret plattat. Kivaa.
Nu tror jag att jag ska gå ut och träna lite fotboll på gården, har typ inte tränat något alls på 2-3 veckor..
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0