Marknad 2011

Hej
Var typ bästa marknaden igår! Fy fan vad roligt. Först var jag med Lonny och Naomi. Var till Harolds och äta, finns inte mycke som är godare än deras lövbiff. Sen började vi röra oss mot marknaden. Gick och så på en massa saker och åkte sofforna 2 gånger. Åt 7 tiden for de hem och jag gick med Jessica, Jenny, Rakel och en annan Jessica ( +en del andra också!). Hade skit kul med dem också. Åkte sofforna igen en gång och en grej som typ var som fritt fall bara att mindre. 9 tiden började vi röra oss mot tåget, och 10 tiden var vi hemma. Jessica kom till mitt övernatt, hade riktigt roligt. Talade massor, var på datorn och ja sen somnade vi typ halv 1- 1 tiden.
Fick annors också hela 5 bilder från marknaden iår.. Batteriet tog slut, harmar massor!
Ikväll blir det Sofias med ett gäng flickor, kommer bli sjuk roligt tror jag. Men nu ska jag gå i duschen och sen äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0