We're all stars

Har ingentligen ingen ork att skriva någonting, men ska försöka få ihop ett litet inlägg iallafall.
Igår var jag först till Ingå med mamma och hälsa på en av hennes vänner och hennes pojke. Pojken är lite under ett år och bland de sötaste. Efter det skulle jag fara och se på vår match men det blev att spela istället. Fick stå i målet hela matchen, och ställningen blev 4-2 till andra laget.
Idag var det skolan från 9-15. Började med att jag vaknade 8.30 och var i skolan typ 10 över. Sen har jag hela dagen gått omkring och haft en hemsk huvuvärk, fysigt och haft ont överallt. När jag kom hem mätte jag feber och hade 37.5 alltså stegring. Nu ska jag ladda ner film och äta glass och kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0