Who says you're not beautiful?

Lyckad dag idag. Först skolan från 9-15, efter det blev det ABC med Lonny och Melina också en stund. Sen åkte vi iväg till sportplanen för att titta på pojkarnas träningar. Var sjukt kallt, känns verkligen som höst nu. Efter träningarna for jag med Lonny, Ben och Linus till s-market coh så stog jag där en stund med dom till mamma kom efter mej halv 8 tiden. Nu just sitter jag och ser på fotbolls EM-kval, Finland - Holland. Holland leder med 1 - 0.
Imorgon blir det ingen Grantorp för mej, får istället sitta med på sportplanen och titta på när de andra spelar sähly. Och ni sku bara veta hur jäkla mycket det harmar att jag inte kan fara med på skolfotbollen imorgon ;s. Efter skolan skulle Naomi komma till mej så vi hittar väll på nått kul.
Bild från herrmatchen 14.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0