En vecka till sku nog smaka

Jaja, ingen bloggning på länge. Men har haft ett awesome slut på ett sjukt bra jullov. Resan till Tallin var nice, shoppade en hel del före i Hesa. I Tallin köpte ja endast en säsong Frendit. På båten köpte vi en massa godis, sprang omkring i korridorerna, åt gooood mat och en massa annat. Vi kom hem på onsdags kvällen. På tosdagen gjorde jag inget speciellt. På fredagen var jag till Naomi övernatt med Lonny. Blev film, chattroulette (hahahha, fett roligt!), godis, X-factor och Tortillas. På lördagen när jag kom hem kom Jessica hit. Vi lagde våfflor, talde om allt och inget och fotade lite. Idag har jag sett på Frendit och redigerat foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0