Whoppa

Andra dagen av skolan avklarad och är redan skoltrött, fml. Sitter just nu och ser på valdebatt på tv, hade som läxa i samhällsläran. Sitter mest och skrattar åt deras svenska försökt... Och så dog jag lite när Parasdise Oskar var med, inte är det direkt någo fel på hans utseende inte ;). Tidigare idag var jag ut och går med mamma, Leona och moster gick närmare 5 km. Var helt skönt. I morgon är det helt vanlig dag igen, har musik så de är ju ett litet + i alla fall. Men nyy ska jag gå i duschen.
Joo har lite dålig bildinspiration just nu, men om de är fin väder i morgon ska jag ut och fota!

Kommentarer
Postat av: jessica

Vi e nog ;)

2012-01-11 @ 18:59:20
URL: http://jessicaemilialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0