Everything just feels right

Såg att en hel del ennu kollar på min blogg fast ja inte ha skrivit någo på ganska länge. Orkar inte, hinner inte. Jobbet tar en del tid, fastän dagarna är rätt så korta. Sista veckan på g nu. Fick lön förra veckan redan och har shoppat upp en hel del ren. De flesta kvällarna har jag varit i Ingå och med Toffe.
 
Har inte hunnit träna något på hela sommaren så fick nog och drog på en 5 km länk, utan skor. Helt kul när man märkte att konditionen faktiskt inte har fari. Är redigt flunssig men va e de nu däär.
 
Imoron jobb från halv 10 framåt. Efter det och rida med mami och Leona. Har inte suttit på en häst sen jag var 10 men hej nog går det bra. Jees men de var de jag orkar berätta, ska försöka blogg bättre så Naomi hålls nöjd, hihi. 
 
Bästa, saknar deej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0