Award

Märta har gett mej ett slags award som går ut på att man ska skriva 7 faktan om sig själv. Sedan ska man ge det vidare till 15 andra men eftersom nästan alla bloggar som jag läser redan har fått det så orkar jag inte ge det pånytt.

1.Jag älskar att laga mat, ibland bakar jag bara för att jag tycker det är roligt.
2.Min värsta fobi är spindlar, sorligt men sant.
3.I början av April har jag spelat fotboll i exakt 6 år, herregud!
4.Jag sover alltid fast i väggen, för då känner jag mig säkrast.
5.På tisdag har vi GEA och mitt huvud bara snurrar för jag har absolut INGEN aning om vart jag ska söka.
6.Det enda jag nästan har gjort medan jag var sjuk i veckan var att titta på 1D videon...
7.Om en månad sitter jag på ett plan på väg till Tyskland, snälla låt tiden gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0