It's all the dreams that never came true 'cause you're too damn scared to try

Damn it, nu har det igen blivit en lång paus. Har varit en helt skön vecka med inte alltför mycket att planer. Var sjuk en dag, chillade med Jessica, Jesse och Alex en dag, skippade gymmet för att jag har varit sjuk, varit på stan med Naomi och varit på filmkväll med väneleverna. Idag är det fredag och jag har börjat 8, missade båda gymnastik lektionerna, hade lekar med en åttans klass, två vanliga lektioner, en lästimme och en timme i datasalen. Inte klagar man. Efter skolan gick jag och tittade på min blivande (woho ganska säkert nu) skoter. Nu har jag just städat rummet och ska äta lite mat och sedan kommer bästis hit! Imorgon drar vi iväg till stan och tittar på lite herrmatch, äntligen har längtat så tills de ska börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0