Amazing

Hello
Har vaknat lite för tidigt idag så tänkte blogga lite om mitt veckoslut. Har haft ett sjukt kult sådant. På lördagen for jag och Lonny då iväg till Ingå. Var inte där någo länge utan istället kom Jone, Rubo, Toffe och Fripu till mitt. Vi grillade och bara chilla. Sen kom Naomi och Julia och vi drog på bilcruis till Karis. Sen kom vi flickor hem typ 12 tiden och såg Eurovisionen till slut.
·
Igår var det bortamatch som gällde i Kyrkslätt. Första seriematchen för min del också. Tyvärr förlorade vi 5-1, tror jag det var. Efter det var det väldigt snabbt hem i duschen och sen iväg till Ingå.
·
Idag börjar sista veckan i grundskolan, aningen skrämmande men sjukt skönt. Kommer antagligen bli väldigt chill. Och på Fredagen drar min klass iväg till Borgbacken. Men nu ska jag i duschen.
Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0