Lets go to the beach

Gomoron kan man väll säga fastän jag varit vaken sen hlav 8.. Tack katten. Har redan hunnit städa en del här hemma och klippt gräset. Ikväll kommer nämligen flickorna hit på grillkrväll och sedan ska vi säkert se på eurovisionen. Kommer bli härligt.
·
Favorti flickorna!
·
Igår efter skolan blev jag på stan med Lonny och Naomi. Först fick jag prova köra Robins mopo som inte gick något bra. Sen for vi till Koti pizza och äta och sen satte vi oss på ängen och fota, hahaha. Naomi for hem och jag och Lonny drog en spontan resa till Ingå. Älskar sånt. Åt 9 tiden var jag hemma, tittade på Freaky Friday som kom på tv och 12 tiden somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0